Comunicat Regidors de Volem

COMUNICAT DELS REGIDORS I REGIDORES DE VOLEM SANT LLUÍS
Tot atenent les indicacions donades per l’assemblea de Volem Sant Lluís, on se’ns demanava que reconsideréssim els acords del pacte de govern de l’Ajuntament, i com a conseqüència del deteriorament progressiu de la relació entre les formacions polítiques integrants de l’esmentat pacte, els regidors i regidores de Volem Sant Lluís hem decidit i comunicat als membres de la resta de forces (PSOE i el PI) que assumirem les seves competències a finals de la setmana que ve.
El motiu de les dates exposades és que el regidor de Cultura pugui ser present als 1rs Premis Albert Camus, dels quals ha estat l’organitzador, i per poder disposar de temps per fer un traspàs d’informació adequat.
Volem fer constar que el projecte polític al qual tots i totes ens vam comprometre tindrà continuïtat. Açò implica que els projectes iniciats des de les regidories dels nostres companys seguiran tenint el nostre suport. Valoram la feina feta durant aquests quasi tres anys, en els quals s’han dut a terme molts projectes.
Ens sap greu que s’hagi arribat a aquesta situació, però consideram que és la millor decisió per tal de governar en un entorn cordial i de respecte mutu.
Per responsabilitat i compromís amb el poble de Sant Lluís, intentarem gestionar el millor possible totes les àrees d’aquest
Ajuntament el que queda de legislatura.

REGIDORES I REGIDORS VOLEM SANT LLUÍS

Author: volem